Community manager

En MAD Màrqueting & design oferim als nostres clients el servei de community manager.

Sabem que es gestionar els diferents mitjans socials.

En MAD Màrqueting som conscients de la importància que té en aquests temps estar present a les xarxes socials, permetent al seu negoci guanyar la confiança dels seus clients i estrènyer les relacions amb el seu públic. Per a això, li oferim la possibilitat de realitzar les funcions de community manager per al seu negoci, empresa o organització.

La principal tasca del Community Manager és potenciar, gestionar, i dinamitzar la comunitat d’usuaris a les xarxes socials, amb independència de les plataformes o mitjans socials que utilitzen. A més d’això  oferint a més un servei d’atenció al client a través d’elles..

les funcions del nostre Community Manager, és la generació de contingut d’interès per a aquesta comunitat i la seva posterior publicació, Disseny i programació de campanyes de publicitat a les xarxes socials.captació de fans i fidelització de clients.

La generació de contingut pot venir ja donada pel client o també, es pot treballar conjuntament amb ell.

Necessites un community manager per les teves xarxes socials

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
CatalàEnglishEspañol